torsdag 8 januari 2009

Pratbubbel - interaktiva bilder


Så där ja - nu är det er tur att börja humoraktiveras så smått inför den annalkande traditionsenliga fastestafetten....!

Kommer att publicera lite bilder (nej inte gissningsbilder - de flesta föreställer påven - så det vore alltför lätt).

Tanken är att ni skriver roliga pratbubblor till bilden i kommentarerna...

Den första bilden hade redan en inbyggd pratbubbla - men säkert kan ni komma på något bättre än så...?! Utan svordomar och sånt.

Spåna på!

(Det kan hända att jag inte kan låta bli att hänga på också...)

3 kommentarer:

Anonym 9 januari 2009 kl. 15:34  

"Eh... och Gud var mycket bättre på att skapa giraffer..."

Har alltid velat se Påven som söndagsskolelärare. Varför inte just med ballongdjur?

Charlotte Thérèse 9 januari 2009 kl. 16:36  

Hi hi....

Jag trodde att det var ett ballongkors.... Men nu ser jag ju att det kan vara en giraff också...

Jo, han skulle nog bli en snäll söndagsskolefarbror.

Gärna med ballongdjur...

Då anmäler jag mig på stört till söndagsskolan!

Anonym 10 januari 2009 kl. 15:31  

Jag har faktiskt aldrig gått i Söndagsskolan, men hade jag en söndagsskoleklass skulle jag ha med ballongdjur...

En annan, inte lika rolig, pratbubbla:

"Jaså, det var här jag hade lagt 'Häxhammaren'..."

Bloggregister

bloggping Bloggtoppen.se Photography Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory Top Religion bloggar Blog Flux Directory Religion Blogglista.se Add to Technorati Favorites Reggad på Commo.se Filosofi/Religion
eXTReMe Tracker
Creeper

Bloggheader

Copyright, bild: Charlotte Thérèse

Senaste inlägg

Kristen webbring

  © Blogger template Fishing by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP