tisdag 6 januari 2009

Jungfrufödsel - inga problem!

9 kommentarer:

claire bangasser 6 januari 2009 kl. 08:42  

:-))))))

I love it!

Johanna G 6 januari 2009 kl. 08:46  

*frustar av skratt*
Klockrent!

Charlotte Thérèse 6 januari 2009 kl. 15:14  

Welcome here, Claire! :-)

Johanna - ja, visst är den alldeles underbar!

Anonym 6 januari 2009 kl. 15:17  

Den gick inte av för hackor!! ;)

Charlotte Thérèse 6 januari 2009 kl. 15:36  

Ako, jag stor-ler varje gång jag tänker på den... :-)

Anonym 6 januari 2009 kl. 19:59  

Hahaha! Även jag skrattar, även om jag är man...

...and then again, but a fool, a jester, a clown

Charlotte Thérèse 6 januari 2009 kl. 21:12  

Mackan,

Då är det minst två män som har skrattat åt det... Heja!

(Bevittnade en som gjorde det idag, vi var två kvinnliga vittnen.)

Just nu sitter jag - lustigt sammanträffande - och läser om Islam och humor. Det blir ett inlägg om det mycket snart...

Det känns som att jag tjuvstartade i julas med ett icke ringa antal humorinlägg, men jag kan liksom inte riktigt hålla mig för skratt ända till fastan...

Trots alla tråkigheter i världen.

Har dessutom fått vissa humoristiska planer som jag lär sätta i verket inom kort.

Anonym 7 januari 2009 kl. 00:35  

Hej!

Tre vice män det måste räknats som kvinnor då vi män alltid anser oss vara ordinarie =~) !

Tänkte och på en norgehistoria den är så här.
Jesus kan aldrig komma från Norge!

Varför kan man fråga sig!

Svaret det kan inte komma tre visa män från öster!

Hoppas att vi inte skall starta ett könskrig bara för att en del anser att de för alltid är ordinarie hur fel de än har!

Kortet var jätteroligt! Tack =)

Tänkte på de tre vise männen var igrunden stjärntydare de kallas idag för Astrologer inte Astronomer
Hur visa kan de varit de var nog väldigt ordinarie.

Jag har mött en hel del Teologer men väldigt få Teonomer.

Till slut vill jag be
Kaspar, Melker och Baltazhar om ursäkt ett stort förlåt då jag driver med tre av de viktigaste förgrundsfigurer som finns i Bibeln. Tänk om de tyckte det var bättre att blidka överheten istället för att skydda kärlekens finaste grund; En pappa en mamma och ett fint litet gossebarn.
Något som olika tjänstemän kan tänka på när de förgör människors liv för att statens ogenomtänkta lagar kräver det!

Hur blir man då Teonom,
I min fantasi så lever en Teolog för Ordet, men en teonom lever i Ordet!
Jag tror att de som brinner för Jesus vill vara både och.

Bitte 16 maj 2009 kl. 19:59  

Först nu såg jag detta klockrena skämt! I lOVE IT!

Bloggregister

bloggping Bloggtoppen.se Photography Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory Top Religion bloggar Blog Flux Directory Religion Blogglista.se Add to Technorati Favorites Reggad på Commo.se Filosofi/Religion
eXTReMe Tracker
Creeper

Bloggheader

Copyright, bild: Charlotte Thérèse

Senaste inlägg

Kristen webbring

  © Blogger template Fishing by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP